.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جهوری اسلامی 5 شنبه

مهندس ميرحسين موسوي اعلام كرد هيچ توصيه اي براي عدم حضور در انتخابات دريافت نكرده است . روز سه شنبه برخي رسانه ها با درج خبري ادعا كرده بودند : ميرحسين موسوي اخيرا در ديدار با برخي چهره هاي مطرح نظام به عدم حضور در انتخابات توصيه شده است و برخي از بزرگان به نخست وزير دوران جنگ گفته اند حضور وي به عنوان كانديدا در دوره فعلي باعث افزايش درگيري ها مي شود. پايگاه خبري « كلمه » كه به نخست وزير دفاع مقدس نزديك است ديروز اعلام كرد : ميرحسين موسوي هيچ ديداري با موضوع ذكر شده نداشته است و در هيچ ديداري نيز به عدم حضور در انتخابات تشويق نشده است . اخيرا اظهارنظرها و گمانه زني ها پيرامون حضور ميرحسين موسوي در عرصه انتخابات از سوي منابع و جريان هاي مختلف افزايش چشمگيري يافته است . به همين دليل سايت « كلمه » از رسانه ها خواست اخبار مربوط به ميرحسين موسوي را از طريق مجاري معتبر معرفي شده پيگيري كنند.

سيد محمد جهرمي هم عملا فعاليت هاي انتخابات رياست جمهوري خود را آغاز كرد. وزير كار و امور اجتماعي با راه اندازي سايت شخصي خود وارد تبليغات انتخاباتي شده است . به گزارش خبرنگار ايلنا در سايت شخصي سيد محمد جهرمي بخش هايي همچون مواضع و ديدگاهها سخنراني ها پاسخ به سوالات و بخش آرشيو تصاوير دوران مسئوليت قرار گرفته است .

مقارن ساعت 24 شب چهارشنبه صداي نسبتا مهيبي آرامش شبانگاهي در شهر همدان را مختل كرد و شمار قابل توجهي از مردم به احتمال وقوع زلزله منازل خود را ترك كردند و به خيابانها و كوچه ها ريختند. مسئولان ذيربط اعلام مي كنند اين صدا منشا زميني نداشته است . از سوي ديگر درحالي كه احتمال داده مي شد اين صدا مربوط به شكستن ديوار صوتي توسط جنگنده هاي نيروي هوايي باشد گفته مي شود منابع نظامي نيز اين امر را تكذيب كرده اند . صداي شدت انفجار نسبتا مهيب سه شنبه شب كه تا حوالي شعاع 15 كيلومتري اطراف شهر همدان شنيده شد بازتاب گسترده اي در بين شهروندان داشت و شايعاتي را سبب گرديد.

رئيس جمهور و وزيرخارجه مصر بار ديگر ايران و حزب الله لبنان را مورد حمله قرار دادند. به گزارش آسوشيتدپرس « حسني مبارك » رئيس جمهوري مصر اعلام كرد مصر با بسته نگه داشتن گذرگاه رفح ميخواهد نشان دهد برخلاف ايران و حزب الله دولت مصر حاكميت حماس براين منطقه را غيرمشروع مي داند و از حكومت خودگردان فلسطين و حاكميت آن در نوار غزه حمايت مي كند. در همين حال احمد ابوالغيظ گفته است « ايران خير مردم فلسطين را نمي خواهد و ايراني ها مي خواهند طرز تفكر و ديدگاه هاي خود را در تمامي منطقه گسترش دهند و اعمال كنند. » وي افزود : « ايران براي حل مساله فلسطين كاري جز سخنان توخالي و ادعاهاي بي اساس انجام نداده است . » حسني مبارك در جهان عرب به نوكر آمريكا و دلال صهيونيسم معروف است .

خبرگزاري مهر مي گويد « مسئولان فدراسيون فوتبال با انجام رايزني هاي مختلف تلاش تازه اي را به منظور جلب رضايت مقامات تصميم گيرنده براي حضور بانوان در ورزشگاهها آغاز كرده اند » . چنين تلاشي در آغاز بكار دولت نهم نيز صورت گرفته بود كه با مخالفت شديد مراجع معظم تقليد وادار به عقب نشيني شد. اكنون نيز با توجه به حساسيت موضوع و مفسده هائي كه اين اقدام به همراه دارد درصورتيكه در اين زمينه اقدامي صورت گيرد مراجع معظم تقليد واكنش نشان خواهند داد و دولتي كه خود را اصولگرا ميداند بايد جلوي چنين تحركاتي را بگيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.